Rustig... - Reisverslag uit Tietjerk, Nederland van Tialda Swart - WaarBenJij.nu Rustig... - Reisverslag uit Tietjerk, Nederland van Tialda Swart - WaarBenJij.nu

Rustig...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tialda

15 Juli 2007 | Nederland, Tietjerk

Nou, eerste 2 hele weken van stage zijn voorbij.
Jeetje, was was het rustig!
Eric en ik hebben t echt heel rustig gehad qua avtiviteiten.
Maar gelukkig had de Sport of de Receptie wel wat klusjes liggen.
Zo heb ik al een aantal keren de huisjes (bungalows, chalets en studio's) gecontroleerd.
Ook is de Sportbar al een aantal keren helemaal glimmend geweest en zijn de toestellen weer als nieuw :P
En de Horeca zet me ook wel s aant werk. Samen met Sander heb ik in de Martenazaal (waar vorige week een diner voor ongeveer 60 man was, Dockinga COllege) een buffet klaargezet en de shaving disks (die bakken waarin je eten doet en het met soort van kaarsen, met gel gevuld, warm houd) glimmend gemaakt.
Als er geen activiteit te doen is (geen kinderen) dan vraag ik eerst de sport om dingen te doen, daarna de receptie.
Wanneer de horeca aanwezig is vraag ik hun ook.
Ook sta ik soort van reserve voor de schoonmaak. Aangezien de schoonmaak maar met 2 man is en als het druk is word ik geroepen.
Heb wel aangegeven dat ik op vrijdags van 9 tot 11 waarschijnlijk niet kan omdat ik in deze stage ook de kinderopvang doe.
Kinderopvang is voor kinderen die meekomen met mensen die gaan fitnessen. Zo worden de kinderen vermaakt. Terwijl de ouders aant het fitnessen zijn.
Morgenmiddag word er een caravan voor mij geplaatst op de camping van Bloemketerp. Zodat ik niet steeds heen en weer hoef te reizen tussen Tytsjerk en Franeker.
Officieel woon ik daar ook. Sta in Franeker ingeschreven. ;)

Nou, verhaal is weer aardig lang! Ik stop der maar weer s mee...

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

xXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXx

  • 06 Augustus 2007 - 17:49

    Mama:

    Hey dochter
    Het blijft maar rustig, en dan bedoel ik je Waarbenjij.
    Ik weet dat je genoeg te doen hebt,maarre..
    komen er geen nieuwtjes meer hierop??
    Over je stage bedoel ik dan natuurlijk!!!
    Dikke kuzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tietjerk

Mijn eerste reis

10 weken stage @ Bloemketerp, Franeker

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2007

Rust...

11 Augustus 2007

Tussen beoordeling

15 Juli 2007

Rustig...

29 Mei 2007

Pinksteren

20 Mei 2007

Hemelvaart weekend
Tialda

10 weken stage @ Bloemketerp, Franeker

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 23301

Voorgaande reizen:

29 Juni 2007 - 07 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: